zondag 17 februari 2013

Webshops


Hey!,
Dit is  mijn eerste bericht! Ik heb al eerder een blog gehad maar dat werd niks. Ik ben 12 en zit in groep 8 dus ik ga volgend jaar naar de middelbare school (spannend). Hopelijk vinden jullie mijn blog leuk, veel lees plezier met lezen en bekijken van mijn blog!

 Ik ben de laatste tijd erg van online shoppen! Ik ga jullie vandaag daarom ook mijn favorieten webshops laten zien. Hopelijk vinden jullie ze leuk, veel plezier en lees snel veder!



Ik ben echt dol op Forever 21! Ze hebben mooie basic kleding waar mee je niet meteen helemaal opvalt maar je er toch erg leuk uitziet. En het is ook niet heel duur en van goede kwaliteit.
Dit zijn de pakketjes.




                                                                                         

Ik ben echt dol op deze webshop! Je kan der echt de leukste sieraden bestellen! Ik ga namelijk een kruis ringscore. Het is ook heel  leuk verpakt als je het binnen krijgt. Je krijgt er ook een klein schattig cadeautje bij.











Ik ben al heel lang dol op Pieces. Ze hebben super leuke sjaals en sieraden. Dit is eigenlijk de eerste webshop waar ik op begon te kijken en ik kijk er eigenlijk noch steeds best vaak op. Echt een aanrader dus!

Ik kijk al een tijdje op de Mango webshop en ik vind het te gek! Ze hebben verschrikkelijk leuke dingen die gewoon heel lekker zitten en heel sjiek zijn. Ze hebben daar ook goede tassen van goede kwaliteit.

Wat is jou favorieten webshop? Tell me!
Xoxo Elise

2 opmerkingen: