vrijdag 22 februari 2013

We♥it

Hey!,
Hebben jullie ook zo'n zin in de lente/zomer? Ik anders wel! Ik ben helemaal klaar met die sneeuw. Ik wil weer lekker buiten eten met de heerlijke geur van bloemen. Omdat ik zo'n zin heb in de lente/zomer heb ik speciaal voor jullie wat mooie lente/zomer foto's opgezocht!
Tumblr_mibh0rfl5a1qaqpe4o1_500_large
Als ik dit zie krijg ik echt zin om lekker te zwemmen in de zee!
 Dan moet het alleen noch wel wat warmer zijn, helaas.
Tumblr_mgh81f0jpj1rj74vdo1_500_large
Wow, dat was het eerste wat ik hier bij dacht! Wat een prachtige foto♥
Tumblr_mibi91opwc1s5twsmo1_500_large
Hmm, heerlijk! Hier heb ik echt zin in, lekker op het strand een cocktail drinken. 


20121021-009-01_large
Dit is echt mijn favoriet! Ik vind hem zo schattig en lief♥


Dit waren ze al weer! Hopelijk vonden jullie ze mooi/leuk! Ik heb echt heel erg zin in lekker warm weer maar noch even wachten! Van af maandag tot woensdag kan ik niet bloggen om een reden dus dan weten jullie dat alvast. Maar morgen komt vast ook noch wel een bericht!
Xxx Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten