woensdag 20 februari 2013

Hey!,
Zoals jullie misschien al wisten via twitter was ik een paar dagen weg. Ik heb super leuke dingen geshopt en het was super gezellig! Ook waren we naar een museum geweest over een schilder: Jeroen Bosch. Ik vond het geweldig want veel personages uit Harry Potter zijn van zijn werk afgeleid! Het was super gezellig! We zaten in een leuk hotel en ik heb zoals ik al zij lekker geshopt! Alvast sorry voor de slechte kwaliteit maar mijn camera deed het niet dus het moest met mijn i pod!♥
1.  Deze jas komt van mexx en is super leuk! Ik was al langer op zoek naar zo'n soort jas maar vond hem niet. Hij kosten 120 euro.
2. Dit stoere jasje komt van de h&m. Toen ik hem zag hangen was ik meteen verliefd! Hoe leuk? Hij was maar 20 euro.
3. Deze trui komt van de sting. Hij zit heel mooi en is niet te dik. Ik weet hier helaas de prijs niet meer van.
1. Ook deze komt van de sting! En ook van deze weet ik de prijs niet, sorry. Maar hij is wel super leuk! Hij past ook heel leuk bij het jasje van de h&m.
2. Dit oorbellen/armbanden/ketting rek is geweldig! Hij komt van de Six en ik ben der nu al dol op! Helemaal boven in kun je de oorbellen der door heen steken daar onder kun je je armbanden op hangen en daar weer onder je kettingen. Deze was 20 euro.
3. Jullie hadden denk ik al wel door dat ik dol op strikjes ben. Ik vind ze zo schattig staan! Dus ik nam deze mee. Ik ben vooral dol op de middelste. Ze waren 6 euro en ik heb ze gekocht bij de claire.

Hopelijk vinden jullie het leuk! Ik heb ook noch een lichte spijker broek gekocht maar die zit in de was, helaas. Laat een reactie achter met jou favorieten item :)!

Xxx Elise

1 opmerking:

  1. Ik vind van de eerste 3 foto's de
    2e en 3e het leukst maar de 1e ook
    wel leuk. En van de laatste 3 foto's
    allemaal! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen