zondag 24 februari 2013

Vriendinnen tag

Hey!
Zoals ik had beloofd zou ik noch een artikel maken met Annick! En beloofd is beloofd! Hier is die dan, het is een vriendinnen tag. We geven bijden antwoorden over elkaar en over onszelf. Ik zie Annick niet heel vaak want we wonen niet bepaald dicht bij elkaar, toch zijn we helen goeden vriendinnen en kletsen we dagelijks bij over skype. Dit is haar linkje: http://www.loveedesignen.blogspot.nl/
Veel plezier met lezen!


1. Wat is je favoriete eigenschap van de ander?
Elise : Dat ze altijd vrolijk is! O, en ze is altijd creatief!
Annick : Dat Elise erg gezellig kan zijn en ze weet hoe ik ben dus dan kan ze ook goed tegen mijn grapjes. Dat is mijn favoriete eigenschap van Elise.
2. Wat is jullie favoriete liedje?
Elise: Hurt van Cristina Aguilera, en ik denk dat die van Annick i will always love you van Whitney Houston is!
Annick: Nou dat is een goede vraag. Ik heb er een paar namelijk: The climb-Miley Cyrus en I will always love you-Whitney Houston. En voor de rest zijn het gewoon erg leuke liedjes. En ik hoor Elise altijd over het liedje Hurt van Christina Aguilera dus ik denk dat dat haar favoriete liedje is.
3. Wat is de leukste herinnering die jullie samen hebben meegemaakt?
Elise: Een slaap feestje met noch 2 meiden, het was super leuk want we zien elkaar  niet heel vaak!
Annick: Ik denk dat we het erover eens zijn dat dat het slaapfeestje was bij mijn nicht en we waren met z'n 4en (nog iemand) en dat was super leuk want we zien elkaar niet zo supervaak.
4. Wat is de naam van Elise op Annick's telefoon, en de naam van Annick op Elise's telefoon?
Elise: Annick heet bij mij anniepiekie.
Annick:  De naam van Elise op mijn telefoon is Espiesje. Omdat dat gewoon heel grappig klinkt enz.
5. Hebben jullie een teken of een ding om te laten zien dat jullie vriendinnen zijn?
Samen: Onze lol!

Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! Dit is de link van Annick:  Hebben jullie een goede/beste vriendin? Tell me♥ Xoxo Elise

3 opmerkingen: