zaterdag 23 februari 2013

Update/blogs

Hey!,
Ik heb een paar update puntjes en een stukje over welke blogs ik heb leukst vind! Ik heb 5 leuke blog's en ik zal met de minsten beginnen en dan steeds naar de beteren/leukere blogs. Veel plezier met lezen! 

Als eerst heb ik instagram aangemaakt! Hopelijk willen jullie me daar op volgen : http://instagram.com/fashionandbeautyrules
Dan heb ik ook noch twitter aan gemaakt maar dat wisten de meesten denk ik al wel! Ook hier op kun je me volgen @F_B_rules

Blogs

5. Op de 5de plaats staat WeAreFashion! Ik vind het een erg leuk blog, ze plaatst vaak dingen. Ik vind het alleen wel een beetje rommelig hoe dit komt geen idee.

4. Op 4 staat My random stuff blog. Ik vind het een erg leuk blog alleen doet ze nu iets met foto's wat ik een beetje saai vind. Maar veder een super leuk blog!♥

3. Op 3 staat Lovee Disignen! Ze blogt noch niet heel lang en daarom vind ik  het erg knap dat ze al zoon goed blog heeft! Ze is ook een vriendin en we zullen ook noch een keer samen een artikel maken♥

2. Op 2 staat jouw stijl. Dit blog zullen de meesten wel kennen! Ik vind dat Lenette haar artikelen heel leuk kan schrijven met hele leuke foto's!

1. Op 1 staat....... D-is-for-dazzle! Ik weet niet precies waar de naam vandaan komt maar het is een heel leuk blog! Dit blog is echt mijn lieveling's! Ik ben er dol op ik raad het je zeker aan om even te kijken!


Xxx Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten